أول رد من عصام صاصا بعد إخلاء سبيله: هفضل شايل ذنبه طول عمري - مصر النهاردة

المستقبل 0 تعليق ارسل طباعة تبليغ حذف

عزيزي الزائر أهلا وسهلا بك في موقع مصر النهاردة نقدم لكم اليوم أول رد من عصام صاصا بعد إخلاء سبيله: هفضل شايل ذنبه طول عمري - مصر النهاردة

استحوذت واقعة القبض علي مطرب المهرجانات عصام صاصا علي محركات البحث الأكثر رواجا من خلال جوجل، حيث يرغب الكثير من محبيه ومتابعيه في معرفة تطورات القبض عليه، بعد قيامه بدهش مواطن متسببًا في قتله أثماء قيادته سيارته علي الطريق الدائري، وكان أول رد من مطرب المهرجانات بعد إخلاء سبيله من سرايا النيابة “هفضل شايل ذنبه طول عمري”.

عصام صاصا

حيث نشر عصام صاصا عبر حسابه في انستجرام، وقال: “الحمد له على قضاء ربنا اللهم لا اعتراض، ربنا يرحم الراجل اللي أنا هفضل شايل ذنبه طول عمري، بس ربنا شاهد على اللي حصل ومحدش هيحس باللي أنا شوفته وعيشته الساعات اللي فاتت”.

وتابع: “ربنا يصبر أهله ويرحمه وشكرا لكل إخواتي اللي سألوا عليا وشكرا لكل الناس اللي دافعت عن عصام وعارفة إن عصام عمره ما يأذي حد بس ده قضاء ربنا. أنا طبعا ليا حق الرد بس أنا فعلا تعبان جدا، واللي أنا فيه مش سهل، ياريت تقدروا ده ولما أحس إني بقيت أحسن شوية، هوضح كل حاجة”.

مصلحة الطب الشرعي

وجدير بالذكر، أن مطرب المهرجانات الشعبي قد خرج من مصلحة الطب الشرعي بعدما تم أخذ عينة منه وإجراء تحليل مخدرات، لكشف مدى تعاطيه المواد المخدرة، وذلك بعد أن دهسه مواطن يدعى أحمد مفتاح، يبلغ من العمر 40 عاما، وأب ل4 أطفال، أعلى دائري المنيب.

إخترنا لك

أخبار ذات صلة

0 تعليق