شيرين عرفة: المدرسة بعتتلي أن ابني فك حبل الشورت وضرب صحابه بيه.. ده حقه في الدفاع عن نفسه

تحيا مصر 0 تعليق ارسل طباعة تبليغ حذف

روت المذيعة شيرين عرفة، ابنة المخرج شريف عرفة، موقفًا حدث لنجلها في المدرسة، وذلك من خلال منشور عبر حسابها الشخصي على موقع تبادل الصور والفيديوهات إنستجرام.

شيرين عرفة: احنا في زمن لازم تبقى بلطجي

وقالت شيرين عرفة في مقطع فيديو رصده موقع تحيا مصر: أنا جالي امبارح إيميل من المدرسة بيقولولي إن ابني وأصحابه كانوا بيهزروا هزار سخيف بيضربوا بعض الهزار بتاع الولاد، وأن سليم فك الحزام بتاع الشورت وكان بيضربهم بيه.

846.jpg
شيرين عرفة 

وتابع: أنا ردي عليهم كان واضح وصريح، وهو أنه ابني عنده الحق يدافع عن نفسه مش ده العالم اللي إحنا فيه، ومش هعمل بقى زي زمان ده هبل، ونقعد نقول لما ابني يرجع هنتكلم مع بعض عشان ميعملش كده تاني، لكن دلوقتي إحنا في زمن لازم تبقى بلطجي وعربجي وأي حاجة أنت تعملها ممكن تبقى مجرم، بس يبقى عندك حق أنك تدافع عن نفسك، مش فاهمة يعني أربيه في زمن مختلف عن اللي إحنا فيه، لا لازم يبقى من دلوقتي إحنا بنحضرهم.

من هي شيرين عرفة؟

شيرين عرفة هى ابنة المخرج الكبير شريف عرفة، وتشارك فى تقديم برنامج "its show time" على شاشة cbc إلى جانب مها الصغير ودينا حويدق ويركز البرنامج على صناعة الترفيه بمختلف أنواعها وأشكالها الفنية.

أخر أعمال شريف عرفة

ومن الجدير بالذكر أن أخر أعمال شريف عرفة فيلم اللعب مع العيال، الذي تدور أحداثه في إطار من الكوميديا، حول مدرس التاريخ (علام)، والذي يُنقل إلى أحد المدارس بمنطقة صحراوية؛ فيواجه العديد من العقبات التي لم تكن في الحسبان.

ويشارك في بطولة الفيلم عدد كبير من النجوم والنجمات منهم: محمد إمام، أسماء جلال، باسم سمرة، مصطفى غريب، ويزو، بيومي فؤاد، وغيرهم، والفيلم من تأليف وإخراج شريف عرفة.

إخلاء مسؤولية إن موقع مصر النهاردة يعمل بطريقة آلية دون تدخل بشري،ولذلك فإن جميع المقالات والاخبار والتعليقات المنشوره في الموقع مسؤولية أصحابها وإداره الموقع لا تتحمل أي مسؤولية أدبية او قانونية عن محتوى الموقع.

إخترنا لك

أخبار ذات صلة

0 تعليق